2016. július 21., csütörtök

Sztoritájm #1 - Nyári mondocon

Konichi wa!^^/

 Nem olyan régen kitettem az oldalamra egy szavazást, miszerint meséljek-e magamról, vagy ne, érdekel-e bárkit az én felettébb izgalmas életem, vagy hagyjam az egészet a fenébe, és egészen meglepő volt számomra a végeredmény, hiszen aki szavazott, az szívesen olvasna rólam néhány sztorit.:3 Ehhez mérten rendkívül keratívan ,,Sztoritájm" lett a címe ennek a bejegyzésfélének, és ha már egy animés oldalon járunk, akkor mindenképp a 2016-os nyári mondoconról szerettem volna először mesélni nektek, ahova Májammal mentem szombaton.c:


 Egész nyáron hatalmas hőség tombolt, kivételek voltak ez alól természetesen a mondocon napjai, amikor is hatalmas esőzésekkel és hűvös levegővel kellett szembenézniük a kicsit merészebb cosplayyel rendelkező hölgyeményeknek. Csupán ezért hálát adtam az égnek, hogy idén kimaradtam a jelmezesek táborából, pedig bevallom, előtte nagyon bántam, hogy ötlet és pénz szűkében semmivel nem készültem erre az eseményre, csak mind a ketten felkaptuk a már korábban rendelt gázmaszkunkat, és úgy indultunk útnak a nagy eseményre, amely az első conomat jelentette.

Ez lennék én gázálarcban, ugye milyen kekszes?:"D (Jó, nem, tudom, tudom)

 Reggel elém jött, elindultunk, majd mikor odaértünk, a Tokyo Ghoul openingjének dalolásával szórakoztattuk a népet.:D Hosszú sor állt előttünk, körülbelül fél óráig ácsorogtunk a bejárat előtt Derült égből fasírtos esernyővel, mikor is meghallottunk, hogy mögöttünk a lolról beszélgettek. Egyből szóba elegyedtünk velük, és tök jó fejek voltak. Egyből megismertem a con lényegét; bárkihez is szólsz, szabadon beszélgethetsz velük, hiszen mindenkit elfogadunk és szeretünk!^^ (Virtuális free hug, testvéreim!-u-) 
 Mikor végre bejutottunk, az volt az első gondolatom, hogy milyen sokan vannak, és mind az én egyik szubkultúrámat képviselik. Az anime és a kockaságok összehozzák az embereket, és ha tudnátok, mennyi rockerrel is összefutottam, jujj!:3 Aztán jött a szentséges vásárolós csarnok, ahol rögvest el is költöttem minden vagyonom, de simán megérte.*-* Mindig is alpakára vágytam.c,: Már tervezem, hogy szombaton csinálok róla ilyen menci kültéri képeket, úgyhogy ha érdekelnek, majd ide is kirakom őket.^^


Nem adom ám olyan könnyen a Májam pofázmányát, nono.uwu (amúgy csak simán nem kérdeztem meg, lehet-e nyilvános ez a kép, és nem mertem úgy kirakni, hogy látszódjon, de mindegy :"D)

 Rengeteg faszántos cosplayyel találkoztunk, köztük Ahrival, egy csomo Yunoval, egy csávóval, aki egy hatalmas keresztet vitt a hátán, de megölelgettünk egy harmadik gázmaszkos tagot is.u^u De mi sem maradtunk ám ki a jóból, indultunk szinkronversenyen, amelyre 28 ember jelentkezett, és benne voltunk a 9 beválogatottban.*u* Persze nyerni nem sikerült, de majd ősszel folyt. köv.-u- Ha bárkit érdekel a mi csodás szereplésünk, itt lesheti meg, természetesen mi voltunk a Májak, ráadásul a legutolsó fellépők, és visszahallgatva hátő... Nomindegy, azért remélem, tetszeni fog!^^


 Legvégül végre sikerült szereznünk felcsatolhatós cicafület, amibe beleszerettem, és már egy csomó képet készítettem benne, mert bepörögtem.ouo Persze, Luckynak jobban állt, mint nekem, csak neki nem tetszett annyira.:c


 Összességében fantasztikusan éreztem magam, és az őszire remélhetőleg már összedobunk valami cosplay-félét, hiszen mégiscsak úgy az igazi.c: Ha ti is részt vettetek, akkor kommentben várom az élményeiteket!^^

Ennyi lettem volna mára; Fujimi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése