2016. július 7., csütörtök

Ajánló #1 - Komolyabb témájú animék

Konichi wa!^^/

 Az ehhez való alapanyagokat már korábban felvettem, csak most éreztem a videó elkészítéséhez elegendő affinitást, úgyhogy íme az oldal első ajánlója, ahol a hangomat most nem kell olvasás közben elképzelnetek, hanem valóban hallotok, ráadásul láttok is.:D  És igen, az ajánlott animékből lesznek majd kevésbé szubjektív kritikák is, csak türelmet kérnék hozzá.:3 Addig is jó szórakozást!^^


Kérlek, jelezzétek nekem, hogy legyen-e még ilyen, tetszett-e!^^ Fujimi

5 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Tetszett a vidi :)
    Úgy tűnt az elején nagyon izgultál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsia!^^
      Nem is az, hogy izgultam, inkább zavarban voltam.:D Mégiscsak a viszonylag normális arcomat kellett mutatnom, és nagyjából összeszedettnek kellett lennem, szóval hát ez most így sikerült.:"D De azért örülök, hogy tetszett!^^

      Törlés
    2. Jó lesz ez, majd idővel úgyis megszokod és nem leszel zavarban :) várok még hasonló ajánlókat :D

      Törlés
  2. No, ez volt az a videó, amit nemrég véletlenül megtaláltam. :D
    Első gondolat: Jól látom, hogy Hollywood Undead póló van rajtad? :O *-*
    Második gondolat: Szuper videó lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Iken, HU-s pólóban feszítek, és köfónöm szépen!:3

    VálaszTörlés